"Таңшолпан" бөбекжайында 14.03-18.03.2022 жылы аралығында жаратылыстану-танымдық қажеттіліктерді қалыптастыру, практикалық таным процесінде зерттеушілік қызығушылық пен шығармашылықты дамыту мақсатында "Айналадағы ғажайыптар" атты жаратылыстану-танымдық функционалдық сауаттылық апталығы өтті. Балалармен жаратылыстану-танымдық сауаттылық бойынша жұмыс ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті, викториналар, серуендеу, ойын іс-әрекеті, ойын-сауық, тәжірибе ойындары, көрмелер элементтерімен әңгімелесу сияқты әртүрлі нысандарда өтті. Әр күн «Тәжірибелер мен эксперименттер күні», «Қызықты ашылулар күні», «Неге не үшін бару» деген  өз атауларымен  аталды.

Күн сайын тәрбиеленушілер қызықты-танымдық іс-шараларға тартылып, түрлі іс-шараларға үлкен қызығушылықпен қатысты. Апта өте қызықты және мазмұнды болды. Мұғалімдер күн сайын балалардың эксперименттік қызметін ұйымдастыру және өткізу үшін қажетті жабдықтарды дайындады.

Тәжірибе арқылы балалар өсімдіктердің тіршілік етуіне су қажет екенін көрді. Балалар өз бетінше «Сиқырлы су», «Қаптамада не бар», «Бата ма – батпайды ма» атты қызықты ойындарға, магнитті сынауға, сабын көпіршіктерін үрлеуге, картопқа йод тамызсақ, май құйсақ не болады? тәжірибелеріне қатыса алды. Көңілді ойындар күні сәтті және нәтижелі өтті деп сеніммен айта аламыз!

«Жасырынбақ», «Жер портреті», «Глобус», «Мұз да су» суретімен су және бояулармен тәжірибелік жұмыстарды ұйымдастыру.

Ата-аналардан кері байланыс

Балалар үйдегі тәжірибелерге өз бетінше қатыса алды, қорытынды жасай білді: «Атылып жатқан жанартау», магнитті сынап, картопқа бір тамшы йод немесе суға май қосылса не болады екенін талдады.

"Желдеткіштер мен сұлтандармен ойындар" эксперименті, "менің жануарлар туралы алғашқы кітаптарым" энциклопедияларының тақырыптық көрмесі. Кітап бұрышында жұмыс істеу.

Қорытынды: балалар белгісіз және қызықты әлемге енуге қуанышты. Эксперименттер, тәжірибелер, бақылаулар оларды шынайы қуанышқа бөлейді, дизайн әдісін, жаңа формаларды игереді, танымдық ойлау тиімді дамиды. Функционалдық сауаттылық апталығын жүзеге асыру барысында балалар мыналарды меңгерді: жаратылыстану құбылыстарын түсіндіру, объектілердегі өзгерістерді болжау және түсіндіру, олардың мүмкіндіктері мен маңызын түсіну, топта жұмыс істей білу, дербестік пен бастамашылдықты дамыту. Мектепке дейінгі жастағы барлық іс-шаралар ата-аналар мен тәрбиешілер тарапынан қолдауды қажет етеді.